مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ساعت بازی والیبال ایران و ایتالیا در مسابقات انتخابی المپیک پاریس | آزمون سخت بازیکنان!

  • کد خبر: ۱۸۷۳۸۰
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
ساعت بازی والیبال ایران و ایتالیا در مسابقات انتخابی المپیک پاریس | آزمون سخت بازیکنان!
تیم ملی والیبال ایران در پنجمین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک پاریس به مصاف ایتالیا می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال ایران در پنجمین دیدار خود در گروه A رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس باید امروز جمعه ۱۴ مهر از ساعت ۲۰:۰۰ به مصاف تیم ایتالیا برود.

در گروه یک مسابقات والیبال انتخابی المپیک پاریس ۲۰۲۴ که در شهر ریودوژانیرو برزیل در حال برگزاری است، تا کنون تیم‌ها چهار مسابقه انجام داده‌اند و تا اینجای کار آلمان با کسب چهار پیروزی در صدر جدول قرار گرفته و فاصله بسیار کمی تا صعود مستقیم به المپیک دارد، تیم‌های کوبا، ایتالیا و برزیل نیز با سه پیروزی و یک شکست به دنبال گرفتن دیگر سهمیه این گروه هستند. تیم‌های اوکراین، جمهوری چک، ایران و قطر نیز در فاصله سه بازی به پایان مسابقات این گروه شانس خود را برای صعود مستقیم از دست داده‌اند.

تیم ملی والیبال ایران اگرچه شانسی برای صعود مستقیم ندارد و از ابتدا هم این انتظار وجود نداشت اما اگر از ۳ دیدار باقی مانده امتیازی کسب نکند دیگر شانسی هم برای صعود به مسابقات با امید به جایگاه رنکینگ هم نخواهد داشت.

ایران پس از عملکرد ضعیف در چهار بازی گذشته با استعفای سرمربی خود بحران جدیدی را پشت سر می‌گذارد و حالا باید با هدایت فرهاد طلوع کیان دستیار بهروز عطایی در برابر ایتالیا به میدان برود.

با توجه به اوضاع فدراسیون والیبال و انتخابات این فدراسیون بعید است در شرایط فعلی تصمیم گیری جدی در خصوص سرمربی آینده تیم ملی والیبال گرفته شود و تیم ملی هم پس از سه مسابقه پیش رو و پایان این مسابقات تا ۶ ماه آینده مسابقه‌ای نخواهد داشت،

اما برای المپیک پس از آنکه تمامی مسابقات سه گروه به اتمام برسد شش تیم صعود کننده به همراه فرانسه هفت تیم حاضر در المپیک خواهند بود و تکلیف پنج تیم باقی‌مانده از طریق رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال پس از پایان دور مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال در فصل ۲۰۲۴ مشخص خواهد شد. با توجه به عدم صعود قطعی مستقیم نمایندگان آفریقا یکی از این پنج سهمیه به آفریقایی‌ها خواهد رسید و اگر ژاپن نتواند سهمیه مستقیم المپیک را از گروه خود به دست بیاورد با توجه به اینکه فاصله‌ای نزدیک به صد امتیاز با ایران رقیب آسیایی خود در رنکینگ ایجاد کرده به احتمال زیاد سهمیه آسیا را از آن خود خواهد کرد و سه سهمیه باقی‌مانده نیز به تیم‌هایی که بهترین رتبه را در رنکینگ جهانی دارند خواهد رسید. با توجه به رتبه چهاردهمی، ایران کار بسیار سختی برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهد داشت مگر شرایط در مسابقات پایانی انتخابی المپیک تغییر کند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->